loading

BUDUĆI MODELI

Pre no što vam damo priliku da uživate u inovacijama naših vozila budućnosti, testirali smo trajnost, funkcionalnost i kvalitet koji očekujete od Opela. Čak i najmanja komponenta igra neku ulogu, i mi se staramo da ona to čini i da nastavlja da to čini kako bi vam pružila potpuno zadovoljstvo. Da bi se proverila relevantnost naših inovacija, direktno se konsultujemo sa ljudima koji su nam najvažniji, našim klijentima i budućim kupcima.

 

 

Naši automobili prolaze sva iskušenja

Želite da vas vaš Opel služi sjajno, u svim uslovima, to je i naša želja. Zato naši stručnjaci svaki aspekt ponašanja i kontrole na putu i bilo kakav napredak u inovativnoj tehnologiji ispituju do najsitnijih detalja. Da li ste znali da imamo svoje poligone za testiranje u svetski poznatom Nirburgringu, koji se još naziva i “Zeleni pakao”? Ili da smo u Dudenhofenu, blizu našeg sedišta u Russelshajmu izgradili veliki poligon za testiranje koji predstavlja repliku skoro svakog puta ili van kolovozne površine na kugli zemaljskoj? Tu se naša vozila dovode bukvalno do krajnjih granica, tako da znate da u bilo kojim uslovima, bilo kada i bilo gde da ste, možete da se oslonite na vaš Opel.

 

 

Od polarnog kruga do Doline smrti

Ne shvatate ozbiljno činjenicu da vaš Opel može da izdrži teške zimske uslove. To je zato što je mi shvatamo ozbiljno. Svaki novi Opel prolazi rigorozne testove u polarnim uslovima, u stvari, na Severu polarnog kruga. Vaš letnji konfor nam je takođe podjednako važan. Zato testiramo naša vozila u najneprijateljskijim pustinjskim uslovima, u Dolini smrti u Koloradu. Zvuči ekstremno? Naravno. Ali ono što saznamo u tim neprijateljskim okruženjima omogućuje vama da uživate još više u vašem budućem Opelu, bez obzira na vremenske prilike.

 

 

Kreš testiranje može da spasi živote i da uštedi novac

Verovatno ste videli dovoljno slika kreš testiranja. Ali da li ste takođe shvatili da ne testiramo samo otpornost naših vozila na sudare? Kao pioniri u pogledu kompletno integrisane pasivne bezbednosti, mi takođe proveravamo naše interaktivne sisteme, kao što je sistem otpuštanja papučice, sigurnosni pojasevi sa dvostrukom funkcijom, aktivni nasloni za glavu i vazdušni jastuci. Možda vam nikada neće zatrebati, ali zar nije ohrabrujuće znati da su tu? Na svakodnevnoj osnovi takođe testiramo koliko se brzo i efikasno naši automobili mogu popraviti posle manjih incidenata. Zajedno sa Istraživačkim centrom za popravke automobila (Research Council of Automobile Repairs (RCAR)), međunarodnom asocijacisjom za istraživanje u oblasti osiguranja, razvili smo više automobila lakih za popravljanje. Pri malim sudarima, postarali smo se da glavne komponente ne budu oštećene, a da delovi mogu lako da se zamene. U mnogim zemljama to predstavlja uštedu novca na premijama osiguranja.

 

 

Zašto je novom automobilu potreban centar za analizu?

Naši dizajneri, istraživači i tehničari su samo ljudi. Nekada im je potreban dodatni podsticaj. Na primer, moraju da znaju šta vi tačno želite od svog automobila i šta vam je potrebno. Da li je njegov izgled OK? Ima li dovoljno mesta za skladištenje i transport stvari? Da li je previše veliki ili previše mali? Da li se dovoljno lako koristi i može li mu se lako prići? Da li je dovoljno bezbedan za decu? Ima toliko detalja koje treba proveriti, proceniti i potvrditi. Zato, ako se nađete u novom centru za analizu vozila, molimo vas da budete strpljivi pri popunjavanju naizgled beskonačnog niza upitnika. Informacije koje ćete dati mogu da naprave značajnu razliku i doprinesu tome da još više uživate u vašem sledećem Opelu.

 



300,000 kilometara. Bez pomeranja

Smanjivanje jeste jednostavan koncept. U principu, ono znači da manji motor radi posao većeg motora. To je lako reći. U stvarnosti, preveliko forsiranje motora znači da će se brže pohabati. Opel koristi i nastavlja da razvija i koristi najmoderniju tehnologiju da bi se to izbeglo. Svi naši ECOTEC® motori imaju tehnologiju 16-ventila, njihova efikasnost je poboljšana upotrebom laganih komponenti kao što su šuplje bregaste osovine i smanjivanjem unutrašnjeg trenja. Verzije na turbo napajanje još uverljivije demonstriraju princip smanjivanja. Turbo napajanje omogućava duže prenosne odnose koji smanjuju potrošnju goriva, povećavajući zabavu pri vožnji. Na vrhu skale moći, koristi se hlađenje klipova, ventili punjeni natrijumom i laserski brušeni blok cilindra.


OK, to sve jeste tehnologija razvijena za automobilske trke, ali u okviru naših testiranja, izložili smo je testovima i mučenju u uslovima koji predstavljaju i do 300,000 pređenih kilometara. Rezultat toga je motor koji ne samo da funkcioniše, već i istrajava.

Idi na vrh